Ofte stillede spørgsmål

light that matters

Bestilling

Når du skal foretage en bestilling på e3lightpro.dk skal du gøre følgende:

  1. Find den ønskede vare.
  2. Tilføj varen til indkøbskurven ved at angive det ønskede ”antal” og klikke på “tilføj til kurv” under produktet.
  3. Hvis du vil ændre på antallet eller fjerne produktet fra kurven igen, kan du ved at klikke på kurven i øverst højre hjørne nemt redigere i antal samt slette produkter fra kurven igen. Hvis du ændrer antallet i kurven, klikker du på “opdater”, hvorefter du kan se prisændringen.
  4. Når du har fundet de ønskede varer, trykker du på “Gå Til Kassen”.
  5. Under “Kasse” skal du indtaste alle dine oplysninger samt vælge forsendelsesmetode og betalingsmåde.
  6. Når alle dine oplysninger er indtastet, skal du nederst på siden acceptere vores handelsbetingelser.
  7. Derefter skal du klikke på “gennemfør ordre og gå til sikker betaling”, hvorefter du skal indtaste dine betalingsoplysninger, så købet kan gennemføres. Først når betalingen er gået igennem kan vi sende ordren.
  8. Hvis du ikke indtaster dine betalingsoplysninger, bliver købet ikke gennemført.
  9. Så snart betalingen er gået korrekt igennem vil du modtage en bestillingsbekræftelse på den e-mail du indtastede under kundeoplysninger. Din ordre er først bekræftet når du modtager en ordrebekræftelse.
  10. Når din bestilling er behandlet og afsendt, vil du modtage en ordrebekræftelse, som bekræfter, at din ordre er afsendt. Herefter vil du modtage et track & trace nummer, så du kan følge din pakke.

Nej, e3light har ikke en fysisk butik for privat salg, men skulle du være i nabolaget er du stadig velkommen til at kigge forbi kontoret, hvis du gerne vil se et af vores produkter før køb. Det er også her du kan afhente dine ordrer hvis dette er valgt.
Bemærk venligst at vi ikke tager imod kort-betalinger på kontoret.

Vi tilbyder ekspertvejledning på kontoret, men bemærk at dette kun er tilgængeligt ved forudgående booking. For at sikre at vi er her og kan give dig den hjælp du har brug for, bedes du aftale et møde inden dit besøg.

Du kan afhente din ordre ved kontoret på Møgelgårdsvej 19, 8520 Lystrup. Du skal vente på, at du får en mail omkring, at din ordre er klar til afhentning. Så snart du har modtaget denne mail kan du afhente den i tidsrummet 08.30-15.30 mandag-fredag. Afhentning udenfor dette tidsrum kræver forudgående aftale.

Du er altid velkommen til at kontakte os på sales@e3light.com, hvis du ønsker et specifikt tilbud. Om vi kan lave et tilbud til dig eller give mængderabat, kommer an på dit projekt, antal og produkttype. Du anbefales derfor at tage direkte kontakt til os for at høre nærmere. Vi forbeholder os retten til at henvise til en af vores forhandlere.

Hvis du er erhvervskunde og blot skal gennemføre en engangsordre, kan du lægge en ordre som erhverv ved at indtaste firmanavn på check-out siden. Hvis det drejer sig om forhandlerkøb, gentagne køb, større køb eller projekter bedes du kontakte os på mail eller telefon og få oprettet en B2B konto for bedst mulig service og rabat.

Betaling

Hvis du har en kampagnekode/tilgodebevis, skal du indtaste denne i indkøbskurven. Koden skal indtastes helt nederst under nederste varelinje “Rabatkuponkode”. Indtast koden og klik på “Anvend Kupon”. Herefter vil du kunne se kampagnekodens værdi trukket fra i indkøbskurven.

Når du som privatperson eller erhverv handler på e3lightpro.dk kan du vælge mellem kortbetaling, mobilepay og bankoverførsel. Derudover kan du som erhverv betale med faktura, hvilket kræver kreditgodkendelse eller forudbetaling før afsendelse. Erhverv og offentlige kan desuden betale med EAN.

Det er altid sikkert at betale online på e3lightpro.dk. Vi krypterer alle betalinger og er godkendte af NETS. Derudover har vi en e-mærket certificering, som er Danmarks mest anerkendte certificeringsordning for webshops. E-mærket er derfor din garanti for, at du som forbruger kan handle trygt og sikkert hos os.

Vi trækker altid tidligst pengene fra din konto, når din ordre er pakket og afsendt fra vores lager. Når vi har afsendt ordren, modtager du en ordrebekræftelse, som indeholder alle detaljer vedrørende forsendelsen af din ordre.

Levering

Vi sender som udgangspunkt din pakke med GLS, og de leverer som udgangspunkt efterfølgende hverdag, fra vi sender den fra vores lager og til du modtager pakken. Er der valgt pakkeshop levering kan der også være muligheder for ordren kan hentes på lørdage/søndage. Der tages dog altid forbehold for uventede forsinkelser hos GLS. Vi sender altid din ordre afsted samme dag, hvis varen er på lager og du bestiller inden kl. 13:00 fra mandag-fredag.

Vi tilbyder ikke privat levering med GLS. Så ved privatkøb bedes du enten vælge GLS pakkeshop levering eller angive en leveringsadresse der anses som erhverv.

Nej – vi tilbyder desværre ikke at stille varer.

Som udgangspunkt skal privatkøb leveres via pakkeshop, undtagelser herfor er hvis du har en erhvervsadresse det kan leveres til. F.eks. arbejdspladsen.
Vi vælger medmindre andet er angivet den nærmeste pakkeshop til adressen angivet på købet.

Der kan være flere grunde til, at du mod forventning ikke har modtaget din pakke. Du bør altid kontakte os, hvis du ikke har modtaget din pakke, så vi kan undersøge, hvad der er sket

Som udgangspunkt sender vi via e3lightpro.dk kun ordrer i Danmark. Hvis du ønsker levering til andre lande end Danmark kan du kontakte os for at høre om muligheder samt leveringspriser.

Så snart vi har afsendt din ordre fra vores lager, modtager du en ordrebekræftelse samt en mail omkring, at din ordre er blevet afsendt. Her finder du et link til Track & Trace hos GLS, så du kan følge pakkens vej.

Selvom du ønsker afhentning i vores showroom eller en pakkeshop, skal du stadig indtaste alle oplysninger både under fakturerings- og leveringsoplysninger. Hvis du vinger “Min fakturerings- og leveringsadresse er den samme” af, så behøver du kun at indtaste oplysningerne én gang.
Leveringsadressen bruges af systemet til at finde din nærmeste pakkeshop til leverancen.

Du kan afhente din ordre på vores kontor, Så snart du har modtaget denne mail kan du afhente den i tidsrummet 08.30-15.30 mandag-fredag. Afhentning udenfor dette tidsrum kræver forudgående aftale. Du skal blot oplyse dit navn, når du afhenter.

Vores Kontor har åbent fra 08.30-15.30 mandag til fredag, men vi kan være optaget af møder, så vil man være sikker på ikke at møde en låst dør, anbefales det at der aftales afhentning inden.

Hvis du ved en fejl har valgt “Afhentes”, og i stedet skal have den tilsendt, så kontakter du os blot enten via mail eller telefon. Så finder vi en løsning, så den kan sendes afsted til dig.

Ordrer

Når først din ordre er lagt, kan du ikke længere selv ændre i ordren. Vi sørger altid for at behandle din ordre så hurtigt som muligt. Hvis du bestiller inden kl. 13:30, sender vi altid din ordre afsted den samme dag hvis varen er på lager. Dette er årsagen til, at vi kan tilbyde lynhurtig dag-til-dag-levering, og derfor er det heller ikke sikkert, at vi altid kan nå at foretage ændringer til din ordre. Du er dog altid velkommen til at kontakte os, hvis du vil foretage ændringer, og så vil vi gøre vores bedste for at undersøge, om vi kan nå at foretage den ønskede ændring.

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker din ordre annulleret. Hvis ikke din ordre er afsendt, kan vi altid nå at annullere din ordre. Hvis din ordre er afsendt, vil vi gøre vores bedste for at undersøge, om vi kan nå at annullere din ordre.

Hvis du nægter at modtage din ordre, så skal du huske at melde en retursag på den. Det gør du via mail til os på sales@e3light.com. Hvis du nægter modtagelse af ordren eller hvis ordren bliver sendt retur til os uden anmeldt retursag, fordi du ikke har afhentet din ordre, opkræves et fragtgebyr for returneringen.

Så snart du har lagt en ordre hos e3lightpro.dk, modtager du først en bestillingsbekræftelse. Bestillingsbekræftelsen er ikke en ordrebekræftelse, men blot en kopi af, hvad vi har registreret i forbindelse med din bestilling.
Din ordrebekræftelse modtager du så snart din ordre er bekræftet, og dermed er klar til afsendelse. Du modtager derfor en ordrebekræftelse, så snart vi er sikre på, at vi har de bestilte varer på lager, og derfor er klar til at sende dem afsted til dig. Hvis du mod forventning ikke modtager din ordrebekræftelse, bør du tjekke din spam mappe. Hvis heller ikke du kan finde den der, bedes du venligst kontakte os.

Ja. Så snart ordren er afsendt modtager du en bekræftelse på, at din ordre er blevet afsendt.

Varer

Hvis en vare er udsolgt og vi kender en forventet leveringsdato, vil det typisk fremgå på produktet. Hvis ikke der fremgår en forventet leveringsdato inde på det udsolgte produkt kan det skyldes, at vi ikke ved, hvornår produktet igen er på lager. Det skyldes typisk, at vores leverandør ikke kan oplyse om/hvornår produktet igen er på lager hos dem. I disse tilfælde vil vi bede dig om at kontakte os, og så vil vi undersøge status på den pågældende udsolgte vare.

Nogle gange er det muligt at købe reservedele til nogle af produkterne. Det er forskelligt, hvilke reservedele vi har på lager. Sommetider kan vi også skaffe reservedele fra vores leverandører. Hvis du søger specifikke reservedele, bedes du kontakte os for at høre, om vi har den pågældende reservedel på lager, eller om vi evt. kan skaffe dem hjem til dig.

Der er 2 års reklamationsret på alle vores produkter, hvilken er din sikkerhed for, at du kan reklamere over produktet, hvis det mod forventning skulle gå i stykker. Evt. udvidet produktgaranti er forskelligt på de enkelte produkter og hvor længe en sådan udvidet garanti er på de forskellige brands, kan du altid læse på det enkelte produkt. Vær opmærksom på flere brands kræver man registrerer sit produkt hos dem for at opnå den udvidede garantiperiode. Denne registrering foretages ikke via e3lightpro.dk, men direkte ved den pågældende firma. Info/krav til registrering vil være inkluderet fra producenten i produkternes medfølgende papirer.

Hvis ét eller flere produkter fra din ordre ikke er på lager, så kontakter vi dig altid. Vi vil altid informere dig om, hvornår vi forventer at kunne afsende den vare, der ikke er på lager. Derudover vil vi altid tilbyde dellevering, så du straks kan modtage de produkter fra din ordre, som er på lager, hvorefter resten bliver eftersendt, så snart vi får det på lager igen. Du må også vente med at få hele ordren afsendt til vi har alle varer på lager igen. Hvis du ønsker dellevering, skal du være opmærksom på, at hele beløbet fra ordren bliver trukket fra din konto ved første forsendelse. Selvom du vælger dellevering, betaler du altid kun for fragt én gang.

Alle retursager og reklamationssager skal anmeldes til os per mail til sales@e3light.com

Hos e3lightpro.dk har du altid 14 dages fortrydelsesfrist på lagervarer. Dette indebærer, at du har 14 dage efter modtagelsen af varen til at meddele os at du ønsker at fortryde dit køb. Så snart du har givet besked om, at du ønsker at fortryde dit køb, har du efterfølgende 14 dage til at sende varen retur. For bestillingsvarer, specialproduktioner og lignende ydes der ikke returret.

Hvis du fortryder dit køb og ønsker at returnere et eller flere produkter fra din ordre, skal du starte med at oprette en retursag per mail sales@e3light.com
Vi vil herefter bekræfte hurtigst muligt om retursagen er godkendt og må sendes til os.
Husk altid at vedlægge en kopi af din faktura eller følgeseddel i pakken, når du sender en godkendt retursag tilbage til os.

e3light kan hjælpe med at sende en GLS pakkeshop returlabel – prisen per label/kasse er kr. 89,- inkl. moms. Label vil blive tilsendt per mail og skal påsættes pakken hvorefter den indleveres til en GLS pakkeshop.

Det tager op til 10 hverdage at behandle din returnering fra vi modtager pakken på vores lager, og til du får pengene tilbage på din konto. Vi arbejder dog altid på at håndtere sagerne hurtigst muligt og du vil oftest opleve det væsentligt hurtigere.

Når din ordre er klar til afhentning, ved ”Afhentes” på vores kontor, så har du 10 hverdage til at afhente din ordre. Hvis ordren ikke afhentes inden for 10 hverdage, slettes din bestilling.

Hvis der er fejl i dit produkt og du ønsker at reklamere over det, så skal du starte med at sende os mail med information til sales@e3light.com. Når du sendt denne, vil du hurtigst muligt modtage et svar fra os, hvor vi vurderer, hvad der skal ske med din reklamationssag. For at behandle din reklamation så hurtigt og effektiv som muligt, skal du sørge for at vedhæfte et billede af defekten, hvis det er muligt, samt angive batchkoden hvis det er et e3light product (6 cifre) og købsfakturanummer.

Kundeservice

Du kan kontakte vores kundeservice på telefon og mail. Vores mailadresse er sales@e3light.com, og du kan ringe til os på +45 87776687.

Du kan ringe og maile med os fra kl. 08.30 – 16.00 mandag til fredag. Du kan altid sende os en mail på sales@e3light.com

Kundekonto

Hvis du opretter en kundekonto, så er dine oplysninger gemt på denne konto. Det gør det nemmere for dig, hvis du vil se tidligere bestillinger. Derudover har vi altid dine leverings- og faktureringsoplysninger gemt på din kundekonto, så du ikke skal indtaste disse hver gang du foretager en bestilling.

Hvis du ønsker at oprette en kundekonto, klikker du på ikonet øverst i højre hjørne, hvor der står “log ind”. Herefter kan du ude til højre vælge at klikke på “opret konto” under “ny kunde”. Du følger dernæst blot proceduren for oprettelse.

Du kan selv ændre og redigere i dine kundekonto oplysninger, når du er logget ind på din konto.

Hvis du har glemt din adgangskode, kan du klikke på “glemt din adgangskode?”, hvorefter du vil få tilsendt en e-mail, der hjælper dig med at nulstille koden, så du kan oprette en ny.

Hvis du ønsker at slette din kundekonto, skal du kontakte vores kundeservice, som vil hjælpe dig med at slette den.

Tekniske spørgsmål

Hvis du har tekniske spørgsmål, anbefaler vi dig at sende os en mail til sales@e3light.com eller ringe til os på +45 87776687, så vi kan forsøge at hjælpe dig bedst muligt med at løse dine tekniske udfordringer.

Scroll to Top